<body> Kako je ljubav čudno naivna, prvo te mazi pa šakom udara... - Ljubav kad prestane, tada ništa ne ostane... - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

< ožujak, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Lipanj 2010 (2)
Prosinac 2009 (1)
Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (1)
Travanj 2009 (2)
Ožujak 2009 (8)
Veljača 2009 (2)
Siječanj 2009 (2)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (3)
Listopad 2008 (5)
Rujan 2008 (8)
Kolovoz 2008 (11)
Srpanj 2008 (7)
Lipanj 2008 (10)
Svibanj 2008 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...




Image and video hosting by TinyPic

At the end of the world
I wish she could find her love
And with him she should go back to paradise
Thousand years and thousand nights
She couldn't believe in the light
But her frozen heart stopped beating in her chest

Image Hosted by ImageShack.us


CURRENT MOON

...

od:11.05.2008.
Free Website Counters
Free Website Counters
trenutno:
tracker


...

I only smile in the dark
My only comfort is the night gone black
I didnt accidentally tell you that
Im only happy when it rains
Youll get the message by the time Im through
When I complain about me and you
Im only happy when it rains

CREDITS

design: ldesigns
photo: ikate


nedjelja, 29.03.2009.
Kako je ljubav čudno naivna, prvo te mazi pa šakom udara...


JA TEBE VOLIM, VOLIM KO BOGA
AL SREĆE NEMAM, NEMAM ZBOG TOGA
JER TI MENE, TI MENE NE VOLIŠ




Nemam više što reći. Ne znam što da napišem. Volim ga... Volim ga i to me tako prokleto boli.
Nemojte mi ni ostavljati komentare da ću ga preboljeti, da će i ta ljubav jednom proći, radije nemojte ni komentirati. Nije mi do života uopće. Nemam više što pametno napisati. Volim ga što god mi je do sada rekao i napravio. Ne mogu krenuti dalje, ne mogu, ne želim. On je bio i ostao razlog zbog kojeg ja propadam, zbog kojeg sam došla do ovog stanja... Jedini razlog moga života. Povrijedio me, boli me. Oprostila bih mu samo da hoće da me voli, samo da opet me zagrli i primi u naručje i kaže da će sve biti dobro, da je on taj koji će uz mene biti. Ne mogu podnijet proklete laži, prokleta skitanja s curama... Bože, zašto mi to radi... Zna da ga volim, zna se da ga volim, znam da ga volim. Ostaje mi nada da će sve to proći i pretrpjet ću sve njegove laži i varke sa smješkom, jer doći će dan kada ću ja njega zvati greškom. Premlada sam da uopće znam što je ljubav, da uopće izgovorim tu riječ a kamoli da nekoga zavolim tako prokleto kao njega... NAVIKA, mislili su svi da je navika, ali 2 godine veze... Navika mi to nije, jer svakim danom sve više ga volim, beskrajno iz dana u dan. I ne želim drugoga, ne mogu pomisliti na drugoga osim na NJEGA. Ne znam što je to, ne mog spavati, ne mogu razmišljati. Ne mogu žvjeti, tako prokleto i hladnokrvno me ubija. Što će mi sve ovo ako nemam njega... Ne treba mi ništa... Za 4 dana mi je rođendan, i taj rođendan za koji želim samo njega i njega... A znam da ljubav njegovu ne mogu kupiti, znam da ga ne mogu natjerati da me voli, znam ja to sve vrlo dobro. Kada bi mi barem rekao jednom ili je gotovo ili nije, a ne ovako. Nit smo zajedno, nit nismo... Laže mi, govore mi da me vara, da je zavolio drugu... Pokušavat ću zaboraviti na njega, od čekanja ću umrijeti... Tuga će me ova ubiti jer polagano je već počela. Suzu zamnom hoće li pustiti? Ikada? Moj jedini dragi, moj voljeni za kojega sam napisala sve pjesme u zadnje 2 godine? Sve misli i riječi koje su bile posvećene njemu. Otpjevane pjesme, koncerti na kojima se nikada nije pojavio, svi važni događaji... Nikada ga nije bilo. Ne mogu mu vjerovati nakon svih laži da me i dalje voli...





| Komentari 3 |


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.