<body> I only smile in the dark My only comfort is the night gone black - Ljubav kad prestane, tada ništa ne ostane... - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

< siječanj, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Lipanj 2010 (2)
Prosinac 2009 (1)
Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (1)
Travanj 2009 (2)
Ožujak 2009 (8)
Veljača 2009 (2)
Siječanj 2009 (2)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (3)
Listopad 2008 (5)
Rujan 2008 (8)
Kolovoz 2008 (11)
Srpanj 2008 (7)
Lipanj 2008 (10)
Svibanj 2008 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...




Image and video hosting by TinyPic

At the end of the world
I wish she could find her love
And with him she should go back to paradise
Thousand years and thousand nights
She couldn't believe in the light
But her frozen heart stopped beating in her chest

Image Hosted by ImageShack.us


CURRENT MOON

...

od:11.05.2008.
Free Website Counters
Free Website Counters
trenutno:
tracker


...

I only smile in the dark
My only comfort is the night gone black
I didnt accidentally tell you that
Im only happy when it rains
Youll get the message by the time Im through
When I complain about me and you
Im only happy when it rains

CREDITS

design: ldesigns
photo: ikate


nedjelja, 25.01.2009.
I only smile in the dark My only comfort is the night gone black


I'm blond now.

Ponekad poželim... ne znam što ponekad poželim. Ne volim sretne parove. Ne volim ih vidjeti kako se drže za ruke dok šetaju, tepaju si, vole se. Ne volim to. Jer ja i on to ne radimo. Pitanje je jesmo li uopće zajedno. Uglavnom, ne volim ih. To ste mogli shvatiti. Da ih ne volim.

Volim da je sve tako nesavršeno. Volim te nepravilnosti u svome životu. Volim barem malo patiti. Znam da ne bih bila sretna da je sve savršeno. Nitko ne bi bio sretan.

Promijenila sam se i žao mi je. Ali, da... Iznutra sam ostala ista. Još sam ona ista stara osoba, ali koja je ovoga puta postala jača, hrabrija i prestala sam se rezati... Ne plačem više kao nekad, idem dalje u životu.
ovaj put bit ću iskrena. Promijenila sam se zbog njega i načina na koji će me on i njegovi prijatelji doživljavati. Ismijavali su mene, moju crnu odjeću. Govorili da sam luđak opsjednut zlim silama, da nisam normalna... Smetalo mi je to, jako. A najviše od svega i što mi je to mama govorila. Naravno da su me drulčije svi doživljavali kada je počela nova školska godina Bila sam druga osoba. Ali samo izvana. Vidim da me i više vole ovakvu. Ne znam bi li se vratila na staro zbog sebe... Zbunjena sam svime.
Ne da mi se razmišljati o tim svim stvarima. U sebi znam što sam, znam što volim, znam kakva sam.


Ne znate me neki, neki me znate... Većinom me ne znate. Mogli ste me preko bloga upoznati bolje nego osobe koje poznajem 6 godina.

Oduvijek sam htjela biti posebna, razlikovati se po nečemu od drugih. Ne znam čemu to.

Ovo sam htjela još reći... Jedna cura koju poznajem već oko godinu dana fura se na punk i rock. Preko tjedna nosi crne majice, starke i izlazi u birceve gdje je samo rock i to. Vikendom se sređuje i štiklice nosi i izlazi u cajkaške klubove. A govori da ne sluša cajke da ih mrzi. Što vam to govori o njoj? Jao, kak je dvolična! Jao, kak može to, jao fuuuuj. To većina kaže. A zašto? Zatto što ju valjda ne poznaju dobro. No, uglavnom, tako bi i o meni govorili da opet počnem...kako sam nekada bila. Da se vratim na stare staze.


I only smile in the dark
My only comfort is the night gone black
I didnt accidentally tell you that
Im only happy when it rains
Youll get the message by the time Im through
When I complain about me and you
Im only happy when it rains





| Komentari 15 |


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.