<body> Riječi utjehe - Ljubav kad prestane, tada ništa ne ostane... - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

< studeni, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Lipanj 2010 (2)
Prosinac 2009 (1)
Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (1)
Travanj 2009 (2)
Ožujak 2009 (8)
Veljača 2009 (2)
Siječanj 2009 (2)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (3)
Listopad 2008 (5)
Rujan 2008 (8)
Kolovoz 2008 (11)
Srpanj 2008 (7)
Lipanj 2008 (10)
Svibanj 2008 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...




Image and video hosting by TinyPic

At the end of the world
I wish she could find her love
And with him she should go back to paradise
Thousand years and thousand nights
She couldn't believe in the light
But her frozen heart stopped beating in her chest

Image Hosted by ImageShack.us


CURRENT MOON

...

od:11.05.2008.
Free Website Counters
Free Website Counters
trenutno:
tracker


...

I only smile in the dark
My only comfort is the night gone black
I didnt accidentally tell you that
Im only happy when it rains
Youll get the message by the time Im through
When I complain about me and you
Im only happy when it rains

CREDITS

design: ldesigns
photo: ikate


nedjelja, 23.11.2008.
Riječi utjehe


Možda sam ponovno te poželjela kraj sebe
Možda sam si toga trenutka htjela zariti nož u vene
Jer oči smeđe bile su daleko od mene
Zavoljele su tuđu kosu plavu, neku drugu djevojku.

Odbrojavala sam sekunde do dana kada ćeš vječno postati moj
Nadala sam se tomu jer bila sam najveći san tvoj
A nisam znala da mi usne boje malina opet lažu
Nisam slušala što drugi govore, nisam htjela jer istinu mi kažu

Pogriješila sam jako, najjače jer vjerovala sam najviše tebi
Pogriješila sam jako i samo da znaš koliko sada kajem se u sebi
Jer istina i ljubav ova bole
Samo bole, samo znaju da jako bole...


...
Što mi sada vrijede ovi stihovi koje pišem jedne noći, a te noći trebali smo ležati zagrljeni u krevetu, te noći obećanje si trebao održati, trebao si a nisi. Točkice na kraju rečenice pišem iz inata tebi, kosu dugu milujem kada te vidim jer nadam se da će te možda zaboljeti sjećanje da si ju nekada mirisao, ali tebe ne bole, ni trunke bola ne osjećaš...Jednom ću nestati, jednom više neću patiti.Svaka riječ koju bih uputila tebi sada suvišna je jer usne moje i oči boje kestena sve su ti rekle.Na tebi je da shvatiš ono što ti govorim ja, što ti govore svi.
Možda si pogriješio jednom, ali svi griješimo.Možda si slagao jednom, ali svi lažemo.Ali nisi trebao više puta ponavljati iste greške, lagati svaki put kada me pogledaš u oči.Ne, nisi...











| Komentari 15 |


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.