<body> Mala te voljela, malu si prodao... - Ljubav kad prestane, tada ništa ne ostane... - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

< listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Lipanj 2010 (2)
Prosinac 2009 (1)
Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (1)
Travanj 2009 (2)
Ožujak 2009 (8)
Veljača 2009 (2)
Siječanj 2009 (2)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (3)
Listopad 2008 (5)
Rujan 2008 (8)
Kolovoz 2008 (11)
Srpanj 2008 (7)
Lipanj 2008 (10)
Svibanj 2008 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...




Image and video hosting by TinyPic

At the end of the world
I wish she could find her love
And with him she should go back to paradise
Thousand years and thousand nights
She couldn't believe in the light
But her frozen heart stopped beating in her chest

Image Hosted by ImageShack.us


CURRENT MOON

...

od:11.05.2008.
Free Website Counters
Free Website Counters
trenutno:
tracker


...

I only smile in the dark
My only comfort is the night gone black
I didnt accidentally tell you that
Im only happy when it rains
Youll get the message by the time Im through
When I complain about me and you
Im only happy when it rains

CREDITS

design: ldesigns
photo: ikate


srijeda, 29.10.2008.
Mala te voljela, malu si prodao...


Mala te voljela, maloj si bio sve, centar svega...kleo se da ćeš ju voljeti, kleo se da ju nikada nećeš ostaviti, povrijediti...Kakav si ti to čovjek kada mi onoliko boli možeš nanijeti i još mi se nasmijati u facu?Ne zaslužuje ljubav koju ti dajem, ne zaslužuješ curu poput mene.Svi su primijetili da sam se promijenila zbog tebe, jesam, zbog tebe da me ponovno ne ostaviš.Postala sam tvoj ROB.Onaj tjedan dana znala sam da je dođao kraj, da je gotovo, da ne želiš više ništa zajedničko samnom.Mogla sam naći drugoga, mogla sam se predati, odustati jednostavno od tebe.Jesam li?Ne, nisam.Borila sam se sa tolikim problemima tada, plakala, slala ti poruke jer nisam mogla kroza sve to sama proći, trebala sam te, trebala sam tvoju ljubav.A ti?Opet si mi se nasmijao u facu, nisi mi htio obrisati suze, rekao si mi da sam dosadna, nisi mi htio odgovarati na poruke.Bilo je bolno, bilo je prokleto bolno, ali preživjela sam to.Sada, ponovn se vraćaš na iste staze, ponovno počinješ biti onaj isti, stari.Promijenila sam se maksimalno, čak i previše, no to nije dovoljno dobro za tebe.
Ne zaslužuješ curu poput mene, curu koja ti daje sebe, sve što može.Ali ja ne mogu svome srcu narediti da te prestane voljeti, čak i da mogu ne bih mu to naredila jer voljeti tebe nešto je najljepše što postoji.
Boli me što si mi govorio da me nećeš nikada ostavitit a jesi.Ne vjerujem ti više...Želim ali ne mogu...Bolje bi mi bilo bez tebe, ali jednostavno ne mogu te pustiti, previše te volim.





| Komentari 5 |


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.