<body> Ljubav za ljubav mi vrati - Ljubav kad prestane, tada ništa ne ostane... - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

< listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Lipanj 2010 (2)
Prosinac 2009 (1)
Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (1)
Travanj 2009 (2)
Ožujak 2009 (8)
Veljača 2009 (2)
Siječanj 2009 (2)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (3)
Listopad 2008 (5)
Rujan 2008 (8)
Kolovoz 2008 (11)
Srpanj 2008 (7)
Lipanj 2008 (10)
Svibanj 2008 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...




Image and video hosting by TinyPic

At the end of the world
I wish she could find her love
And with him she should go back to paradise
Thousand years and thousand nights
She couldn't believe in the light
But her frozen heart stopped beating in her chest

Image Hosted by ImageShack.us


CURRENT MOON

...

od:11.05.2008.
Free Website Counters
Free Website Counters
trenutno:
tracker


...

I only smile in the dark
My only comfort is the night gone black
I didnt accidentally tell you that
Im only happy when it rains
Youll get the message by the time Im through
When I complain about me and you
Im only happy when it rains

CREDITS

design: ldesigns
photo: ikate


nedjelja, 19.10.2008.
Ljubav za ljubav mi vrati


O čemu sada stihove da pišem?Zar da o ljubavi koja me slomila, svaku pozitivnu česticu u meni razorila?Ljubav sada više neće da mi pruža utjehu i spas.Gdje je kapljica nade koja je uvijek tu negdje postojala?Gdje je osoba koja me nikada ne bi udarila, niti povrijedila?Dragi, nedosupan si.Srce moje doživjelo je svoj kraj kada si me počeo izbjegavati, tjerati od sebe, a to najprije vidjeli su drugi.
Boljelo je, boljelo je ako je od tebe.
Koliko suza sam iaplakala, ne možeš ih izbrojati, broj taj nikada neće postojati.
Na kiši sama stajala sam i gledala tebe kako me tjeraš od sebe.Veće boli moje srce nikada doživjelo nije.ovoga puta nisi me grlio ti, ovoga puta tvoj lik gledala sam iz daljine.Samo sjećanje na to bolno je.
Što sam ti učinila?Što sam zgriješila?Gdje sam pogriješila?
Izgubila sam sve, izgubila sam svoj smisao...povrijedio si me prokleto...boli me.
Ubio si me...
Željela sam da me voliš kao ja tebe.Želim da me voliš, cjeniš, poštuješ, paziš i maziš...koliko teško mi je na srcu gledati te tako bezosjećajnog.A samo tebe želim...Mogla sam birati, da.Dao si mi da biram.S tobom ili bez tebe.S tobom, naravno...kako god mi bilo, što god mi radio...ne mogu bez tebe.
Jer volim te...i zauvijek ćeš biti moja ljubav...
(Bio si mi prvi, pravi i ostat ćeš jedini.)





| Komentari 8 |


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.