StArA kornjaCha

četvrtak, 25.09.2008.

Image and video hosting by TinyPicBoomp3.com


evo ME kod Karlovca smo ......

presretna sam pjevapjevapjevapjeva

skočila sam na trenutak jer
.. bi htjela i vama dragim mojim virtualnim prijateljima pokloniti
jednu kapljicu sreće pjevapjevapjeva


i baš me briga što su mi je na vratu 50-ta rolleyes osjećam se ko da mi je 15 ..cereksmijeh
- 23:55 - Komentari (12) - Isprintaj - #
Image and video hosting by TinyPic
boomp3.com
s prvim milovanjem vjetra i prvim kapima kiše
u starom dnevniku
spremljene stranice ljeta
otvorene stranice jeseni

spremljene stranice tuge
otvorene stranice sreće
spremljeni dani samoće
otvorene stranice naših trenutaka

sat otkucava
bliži se .. tvoj dolazak




- 06:12 - Komentari (6) - Isprintaj - #

nedjelja, 21.09.2008.

Image and video hosting by TinyPicBoomp3.com


čudesni pljusak boja
udara o prozore

topla kiša poljubaca
topla kiša sreće
topla kiša tuge
mješavina našeg zagrljaja
poljubaca
riječi , pogleda
uzdaha
sjaj sunca i magle
sjaj osmjeha i suze
priča
izvezena našim nitima
od jučer i danas

. To je priča
koja nema pogrešno,
pogodno ili pravo vrijeme...
to je priča o nama

- 10:50 - Komentari (17) - Isprintaj - #

subota, 20.09.2008.

ZA RAZMISLITI

Image and video hosting by TinyPic1.STVORI BOG MAGARCA I REČE MU :
«Bit ćeš magarac, radit ćeš od zore do mraka,
teglit ćeš na svojim leđima sve što ti stave i živjet ćeš
30.godina.»
Magarac odgovori: «Neka bude volja tvoja Gospodine, ali
...30 godina je previše. Zar ne bi moglo biti 10.?» I usliša
Bog magarca i načini ga ta
ko.

Image and video hosting by TinyPic2.ZATIM STVORI BOG PSA I REČE MU :
«Bit ćeš pas, čuvati ćes kuću čovjekovu, jesti ćeš što ti stave,
i živjet ćeš 25.godina.»
Pas odgovori: «Neka bude volja tvoja Gospodine, ali
...25 godina je previše. Zar ne bi moglo biti 10.?» I usliša
Bog psa i načini ga tako.

Image and video hosting by TinyPic3.ONDA STVORI BOG MAJMUNA I REČE MU :
«Bit ćeš majmun, skakat ćes sa stabla na stablo i činiti majmunarije za zabavu
svoje okoline i živjet ćeš 15.godina.»
Majmun odgovori: «Neka bude volja tvoja Gospodine, ali
...15 godina je previše. Zar ne bi moglo biti 5.?» I usliša
Bog majmuna i načini ga tako.

Image and video hosting by TinyPic4.KONAČNO STVORI BOG ČOVJEKA I REČE MU :
«Bit ćeš čovjek, najinteligentnije stvorenje na Zemlji,gospodarit ćeš svijetom
i svime u njemu (osim ženom,to ti nikad neće uspijeti) i živjet ćeš 30.godina.»
Čovjek odgovori: « Hvala ti i neka bude volja tvoja Gospodine, ali
...30godina je premalo. Zar mi ne bi moglo dati i onih 20 godina što ih magarac neće,
15 što ih je odbio pas i 10 što ne htjede majmun?» I usliša
Bog čovjeka i načini ga tako.

I tako čovjek živi 30 godina kao čovjek, zatim se oženi i živi 20 godina kao magarac,radeći od zore do mraka i tegleći na svojim leđima teret obitelji. Potom ode u mirovinu i živi 15 godina poput psa, čuvajući kuću i jedući što mu daju. I na kraju živi još 10 godina kao majmun, skačući od stana do stana svoje djece i kreveljeći se da zabavi unuke
.Image and video hosting by TinyPic
- 10:35 - Komentari (2) - Isprintaj - #
Image and video hosting by TinyPicBoomp3.com

ne bježi
ne ostavljaj me samu
ne još
još malo mi topline podari
ugrij me ....
pusti me da ti se prepustim
da utonem u tvoj zagrljaj
tako topao .. nježan
ne bježi ., ne skrivaj se iza padina Učke
ne prepuštaj me igri vjetra
ne tjeraj me od sebe
ti velika žuta lopto ostani još trenutak
tvojim odlaskom odlazim i ja
zato ostani još trenutak i pusti me
da uživam u njegovom plavom društvu
i upijem svaku kap s kojom me umiva
e moje more
osluškujem tvoju melodiju
pomješanu melodijom vjetra
i danas drugačije zboriš
veselije ... radost odzvanja
danas pjevaš pjesmu povratka
sa svakim udarcem vala o hridi
tvoj povratak je sve bliže i bliže

konačno ...



- 01:00 - Komentari (2) - Isprintaj - #

četvrtak, 18.09.2008.

myspace layouts


Mornar Popaj junior ... konačno doplovio do kopna ..
sinoć došao ... jutros već otišao ... ljubi ga majka kiss
smijeh smijeh dugo sam ti bio doma ... smijehsmijeh
nema veze sinko ... samo vas dvoje uživajte ...
majka je sretna kad si i ti sretan smijeh

za par dana stiže i Mornar Popaj senior ...
... vrijeme tišine, usamljenosti je iza mene thumbup

... do novog poziva mora .. do neke nove luke cry


- 23:00 - Komentari (6) - Isprintaj - #

50- ti post

profile editor

Zadovoljstvo je biti 40 & OVERImage and video hosting by TinyPic


1. Otmičari nisu baš zainteresirani za tebe.

2. U slučaju otmice vjerojatno će te prvu pustiti.

3. Nitko ne očekuje, da ćeš kamo pobjeći.

4. Ljudi te zovu u 9 ujutro i pitaju: „Oprosti jesam li te probudio?"

5. Ljudi te više ne gledaju kao hipohondra.

6. Ničeg više nema što trebaš naučiti udarajući glavom u zid.

7. Stvari koje sada kupuješ, nećeš više „iznositi".

8. Mirno možeš večerati u 4h poslijepodne.

9. Možeš preživjeti dan bez seksa, ali bez naočala ne.

10. U svađu možeš uči jedino još oko mirovinskih stupova.

11. Više ne razmišljaš o ograničenju brzine kao o izazovu.

12. Prestaješ uvlačiti trbuh bez obzira tko ulazi u sobu.

13. Pjevaš i zviždiš uz melodiju mobitela.

14. Vid ti se više neće bitno pogoršati.

15. Tvoje investicije u zdravstvenu blagajnu konačno se isplate.


16. Tvoje kosti su sigurnija vremenska prognoza nego od Meteorološkog zavoda.

17. Tvoje tajne su potpuno sigurne kod tvojih prijatelja, jer ih se ni oni više ne sjećaju.

18. Proizvodnja moždanih stanica je konačno smanjena na prihvatljiv nivo.

19. Ne možeš se sjetiti, tko ti je poslao ovu listu.

20. Primjećuješ li da je ova informacija napisana velikim slovima da bi ti bilo što lakše čitati. myspace layouts




- 11:10 - Komentari (0) - Isprintaj - #

srijeda, 17.09.2008.

Image and video hosting by TinyPic

Ne budi me…
Dozivam zaboravljene dodire...
Tražim te...
osluškujem
očekujem
krik povratka

Daljina nas razdvaja
vrijeme čekanja... nestaje
U srcima.
pogled čeznje.
Toliko sam žedna...
tvog dodira...
lica...
glasa ... zagrljaja

krik povratka
očekujem
- 09:45 - Komentari (5) - Isprintaj - #

utorak, 16.09.2008.

profile editor

Fata hacker
Zaposlila se Fata u Informatičkoj firmi, dobije laptop,
radi svakodnevno na njemu, sve ide super.
Međutim, jedan dan se razboli i ne dođe na posao, a
njenim kolegama treba nešto s njenog kompjutera, ali
ne znaju lozinku.



Zovu oni Fatu:
- Fato, koja ti je lozinka na računalu?"
- Velkom. - odgovori Fata.




Probaju oni 'WELLCOME' - neće.
myspace layouts


Probaju 'VELKOM' - neće.
myspace comments



'VELLCOME', 'VELKOM' - opet neće.



Zovu oni Fatu ponovo:
- Fato, kaži nam koliko slova ima ova tvoja lozinka?
- Pa jedno. - kaže Fata.

- Pa kako jedno, pobogu!?
- Pa vel'ko M!
myspace comments



- 16:15 - Komentari (2) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 15.09.2008.



Image and video hosting by TinyPic
Boomp3.com

na stolu album sa slikama
herbarij uspomena
miris djetinjstva
buket snova

godine se nižu jedna
za drugom
osmjeh i tuga
okreću stranice

danas bih
voljela da budem negdje drugdje
tamo gdje smo se sreli ..
na jedan korak do sreće

danas bih
htjela da sam neko drugi
da dotaknem zvjezdane staze
razbudim uspavane snove
vratim magiju
izgubljenu po prašnjavom putu stvarnosti
tamo ..
na jedan korak do sreće


- 20:30 - Komentari (3) - Isprintaj - #

nedjelja, 14.09.2008.

Image and video hosting by TinyPic
Šta žene žele???
U New Yorku je nedavno otvoren dućan u kome žene mogu izabrati i kupiti supruga.
Na ulazu su izložena "uputstva za upotrebu";

-Možete posetiti dućan samo jednom.
-Postoji 6 spratova i karakteristike muškaraca se poboljšavaju što se više penjete.
-Možete izabrati bilo kojeg muškarca na spratu na kojem se nalazite,ili se popeti na sledeći.
-Ne možete se vratiti na sprat ispod.

Jedna žena odluci da poseti dućan i da nadje partnera.

Na vratima prvog sprata piše:
"Ovi muškarci imaju posao"
I žena se odluči popeti na sledeći sprat.
Na vratima drugog sprata piše:
"Ovi muškarci imaju posao i vole decu"
Ona se ponovo odluči popeti na sledeći sprat.
Na vratima trećeg sprata piše:
"Ovi muškarci imaju posao,vole decu i neverovatno su zgodni"
Wow,pomisli žena,ali oseća da se mora jos popeti.
Na vratima četvrtog sprata piše:
"Ovi muškarci imaju posao,vole decu,neverovatno su zgodni i pomažu u kućnim poslovima"
Neverovatno,pomisli žena,teško se mogu odupreti da se ne udam,...ali nešto je tera i ode na sledeći sprat.
Na vratima petog sprata piše:
"Ovi muškarci imaju posao,vole decu,neverovatno su zgodni,pomazu u kućnim poslovima i vrlo su romantični"
Žena odluči da udje,ali je u zadnji čas nešto spreči,...i na kraju ode ipak na šesti sprat.
Na vratima šestog sprata piše:
Vi ste posetiteljka br.31.456.012, na ovom spratu nema muškaraca,ovaj sprat postoji da bi se pokazalo koliko je nemoguce zadovoljiti jednu zenu.

Hvala vam što ste posetili nas dućan.


Preko puta tog dućana je otvoren jedan u kojem muškarci mogu naći i kupiti suprugu.
Na prvom spratu su žene koje vole sex.
Na drugom spratu su žene koje vole sex,i ne gnjave previše.
Spratovi od treceg do šestog još nikad nisu bili posećeni

smijeh pjeva:smijeh
smijehsmijeh
update : a oni nama otvaraju WTC , Lidle , Kike i takve bakrače smijeh pjeva
- 07:00 - Komentari (7) - Isprintaj - #

subota, 13.09.2008.

Image and video hosting by TinyPicBoomp3.com

Bila je neka davna godina
kada sam
hvatala
pjenušave slapove snova.
Sada
minute , godine i dani cure kroz prste.

Koračam hodnicima
obasjanih zrakama snova
okupanim samoćom
sa zaspalim osmjehom
gdje se na zidovima
od praznine,
hladnoće
ogleda moj lik

Danas bih
voljela da budem negdje drugdje.
Da me ne guši sivilo,
da ne budem nevidljiva sjena
ja sam čekanje... svoga odabranog trenutka
začetog u poljupcu i
ljubavi

Nedostaje mi Nedostajem i ja njemu,
nedostajemo jedno drugom

- 06:50 - Komentari (6) - Isprintaj - #

četvrtak, 11.09.2008.

Image and video hosting by TinyPic
ovih dana oko mene miris smrti .... dah tuge , nevjerice
suze

sve miriše
na prolaznost života ... na osjećaj da smo samo marionete
koje prolaze kroz vrijeme .. ... prolaze i nestaju a iza njih ostaje
prazan prostor ....

ne znam dali ste pročitali
elino pismo

i onda sam švrljajući po blogovima koje rado čitam naletila na jedan dobar
post kod
dominic

ostala sam veoma neugodno iznenadjena komentarima ., žalosno je kad pročitaš
da si kao roditelj bio otac ili majka kiksnuo ., da nisi ono što bi trebao biti
nažalost roditelje ne možemo birati

djeco vičite ... pišite recite u čemu griješimo ... ajmo zajedno pokušati
rješiti problem .. pomognite nama starcima ... da se promijenimo da
budemo onakvi kakvi biste vi voljeli da budemo ...
probajmo sada dok još dišemo , živimo , to napraviti da ne bude kasno
prekasno cry

- 00:30 - Komentari (2) - Isprintaj - #

utorak, 09.09.2008.

Image and video hosting by TinyPic
neznam kamo.,
nemam kamo,
treba mi netko pored mene,
bez riječi

da me netko primi za ruku,
da osjetim sigurnost..
da ublaži tugu .. nemoć

treba mi toplina
zagrljalj hrabrosti
treba mi netko pored mene,
da ublaži
osjećaj da nisam sama ...

neka mi netko ukrade ovaj
ružan san ... baci ga u duboku
jamu i zakopa za zauvijek ...
da je bar to samo san
nažalost nije ....

treba mi netko pored mene,
bez riječi

- 21:25 - Komentari (3) - Isprintaj - #
Image and video hosting by TinyPicsuza suzu roni
slijeva se niz lice .. otkida se komadić srca
rasipa se duša ... srce još ne prihvaća
da si zauvijek zaklopio svoje oči
da te više nema

.. tugo tugo ... a tek si uplovio u život
nije red ... nije red
tvoj sigurno još nije bio
za smrt ne treba čekati red ... ona dodje
zgrabi i nestane ...

ostavlja suze ... tugu .... sjećanje
i to boli jako jako ....

koliko sam svjeća ... vijenaca
u sve ove godine bez tebe zapalila .. položila na hladan mramor
koliko sam tužnih sati provela ..suza isplakala .
opraštajući se od tvojih
mojih .... bez tebe sama ...

nemogu ni zamisliti kako je tebi ... tamo daleko
negdje na valovima mora ... sam
sa samo jednom riječi ... umro je
koja odzvanja u tvojoj glavi a ti
ne možeš ni grudu zemlje baciti
jer voda je oko tebe samo voda ... nebo
tuga ... šok .. nevjerica i ti ...


SIKE ti si konačno pronašao svoj mir
i više te ništa ne boli ali
zato boli nas .... i to jako

Boomp3.com

živi svaki dan kao da ti je posljednji,
Iskoristi dan.
Živi za danas.
Ne živi za juče il za sutra,
živi od jutra do jutra.
- 00:20 - Komentari (0) - Isprintaj - #

nedjelja, 07.09.2008.

Image and video hosting by TinyPic

ogrnuta morskim valom..
gledam u noć...
prelijevam boju neba
u boju mojih snova
otvori ruke i pusti snove...
zagrli mjesečinu

budna sam sanjam te ..
.. .čekam..i žudim...
... noćima, danima

Osjećam te.
.

- 21:45 - Komentari (7) - Isprintaj - #

subota, 06.09.2008.

Image and video hosting by TinyPic
Boomp3.com


poput opijajućeg tamno crvenog cvijeta
koji mami u dubinu opasne šume
senzualni, pomalo divlji i misteriozni miris,
skriven i zarobljen u kutiji srca
napola-žena, napola-san
neodoljiv miris narandže i narančinog cvijeta
eksplozija grejpa, uz arome crnog ribizla
mješavina vanile i balzama
u srcu valovi cvijeća, ciklame božura i ružinog čaja,
osmjeh arome oceana, sačinjene od akorda vjetra
odsjaja sunca
srce je pronašlo ljubav

otkrilo tajnu vatre
i kad te obuzme njegov topli miris,
probaj mu se oduprijeti

budi nježan
.. otkrio si tajnu vatre
a sad me vrati
u (Pandorinu) kutiju
jer tu stanujem ...
ja i nada.


zabranjeno voće...

- 07:25 - Komentari (5) - Isprintaj - #

četvrtak, 04.09.2008.

Image and video hosting by TinyPic

Boomp3.com

u očekivanju svitanja
ogrnuta plaštom noći
protkano nitima strasti

skrivena
u mirisu oluje
bljesku munje
tišini gdje odzvanja
tvoje ime

zaželim da si tu

- 00:01 - Komentari (8) - Isprintaj - #

srijeda, 03.09.2008.

Boomp3.com
Image and video hosting by TinyPic

.. dugo već u meni nisu se mješali osjećaji sreće pa tuge .. dugo dugo
.. dugo već mi oči nisu plakale

malo srce upleteno u karike
.... predivan buket prožet najljepšim željama
osmjehom ... poklonjen tebi
od mene za tebe ...
sutra kad nas ne bude
uspomena za sjećanje
sretan ti rođendan ...

.. smijeh , muzika , klopa . cuga ... tvoji
i ja ...

.. ne ljuti se ... pješke ću do kuće .. nije daleko
a i treba ove kalorije malo prohodati ovu cugu izvjetriti

.. nisam htjela nisam mogla reći
želim biti sama ... nisam mogla reći toliko mi fale
moji dečki ... nisam mogla pokazati moju tugu jer
danas se slavi
nisam ti mogla reći skočit ću samo na sekundu do mame i tate
nema ih dugooo dugooo predugo ovaj put bez cvijeta samo da ih
pogledam .. shvatit će oni ..
jer .. ja sam bila njihova djevojčica

... i zabranila sam mislima zabranila vikala jako jako stanite stop
ne vraćajte se ... al ne slušaju misli ..
... jedan drugi rodjendan ...toči se cuga .. pjeva .. smije .. slavi

... malo sam cuga .... slavili smo tvoj rodjendan
dobro je .. tako i treba ali voljela bi da sam i ja bila s vama
a ne ... sama doma


... a hiljadu puta sam rekla ne pij starudijo ne pij ... jebem ti vino
samo stvori kaos u glavi .. srcu .. a sutra dan počinje sa vodom i aspirinom

.. dugo već u meni nisu se mješali osjećaji sreće pa tuge .. dugo dugo
.. dugo već mi oči nisu plakale cry





update :
samo mi je sekunda trebala da stisnem delete ... da ovo gore nestane
poslije malo spavanja ... bistrenja lude glave
... moje oči više ne plaču ..ovo je samo bio trenutak slabosti pjeva
- 21:45 - Komentari (1) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 01.09.2008.


Image and video hosting by TinyPic

paleta boja
jurnjava misli
melodija trenutka

ispružene ruke
prazan zagrljaj

zatvorene oči u sjećanju
zaboravljen osmjeh u kutu usnama

nedostaješ

san i java
jedan odraz u ogledalu
- 23:00 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.