StArA kornjaCha

ponedjeljak, 28.07.2008.

Image and video hosting by TinyPic

bejbiiii vrati se ...
.. ne tamo ... dođi ... nije bilo pomoći ... zgužvana je veselo već jurcala po plaži
.. voljeli smo ovu "našu" plažu ... sitne kamenčiće pod nogama ..
... ples morskih kapi sa hridima .. mir i tišina noći ..
.. na nebu sjaj zvjezda i on u punom sjaju
u svoj svojoj veličini

.. ja sam lagano gackao po plićaku gledajući da mi se bejbi ne izgubi
.. na samom kraju plaže ogrnuta u ručnik .. sjedila je na obali pognute glave
sa štapom u ruci ,prevrčući po ..pepelu .... oči nije skidala sa vatrice

..... pazi da se ne opečeš ...

... već sam se opekla ... jednom
sve suze istekla
došla sam zaroniti u more ...
isprati njegove dlanove sa mog tijela
isprati sve njegove poljupce sa lica
sve pjesme pisane njemu pretvoriti u pepeo
isprati njega zauvijek
.. jer me je ostavio a ja ga voljela ludo ... jer me je boljelo do srži
... jer ga ne volim više ...

...a sada se vratio
prekasno .. za njega ...
.. pomogni mi da izgorim prošlost ... bacaj ove listove u vatru
a ja idem zaroniti da isperem njega zauvijek

..bejbi je ležala pored mene ... ja sam lagano kidao stranice iz korica i bacao u vatru
nisam mogao odoljeti ... morao sam virnuti na jedan list ... samo da osjetim

.....
jutro se budi tvojim imenom
dan nosi tvoje ime
noć
snovi ... sve se zove tvojim imenom
volim te jer me voliš
volim te jer tvoje ime daje smisao
mom životu .. sada ... sutra .. zauvijek

... a ona je plivala i plivala
napunila je bočicu morem ... prelila preko izgorjelih listova i rekla gotovo je
i znaš ... ipak ga volim zbog nečega
.. jer je svojim odlaskom otvorio vrata drugome
jer sam zahvaljujući tebi i tvojoj nesebičnoj ljubavi uronila u svijet sreće
... jer smo sa naših raskršća odlučili krenuti istom stazom .. našom stazom ....stazom ljubavi




Samo Za Nju - Dean Dvornik
- 22:30 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.