StArA kornjaCha

subota, 05.07.2008.

Image and video hosting by TinyPic

na zidinama mladosti čekala sam njega ...
moje rame za plakanje mojeg ... prijatelja ... njega s kim sam odrasla

poljubac za onu koja čeka .... dobro jutro moja penelopa
poljubac za tebe koji si se udostojio doći na vrijeme i sretan ti rodjendan ... starudijo

uz kavu u dva dana .. dva različita lika .. a razgovor negdje otprilike ovako
ti ne odobravaš veze izvan braka ... pored braka ???
nisi nikad pomislila .... a mogla bi usrećiti još nekog ????
možda i bi ... nisam probala al mislim da ne bi mogla sjediti na dvije stolice
(budalooo govorimo o danas ne podsjećaj me na ono davnooo davnooo
kad si me izvlačio iz budalaština ... kad su mi oboje bili slatki .. kiss nisam se mogla odlučiti )

uvjerila si se da ti seks ne treba , da možeš bez toga , jel tako ??
mogu , naučila sam tako živjeti
kad si priznaš sama sebi da ti treba , bit će ti lakše
lakše zbog čega ???
možda se opametiš i diskretno nađeš neko muško stvorenje .. samo radi seksa
... ali meni fali društvo za zezanje, pričanje ne za seks
... danas više nema muško-ženskog prijateljstva samo radi pričanja... jedno uvijek želi seks

što uopće znači vjernost ????
ti si sentiš ... Julija ... zadnji romantičar
... a vjerna jednom muškarcu ?
da ... upravo to
ti si izgubila dobar dio najljepših godina čekajući muškarca ne muža ... jer
kad god ti je bilo teško njega nije bilo
... sve probleme .. sve sretne i tužne trenutke sve što život nosi .. rješavala si sama
njega nije bilo
da ... upravo tako

što uopće znači vjernost ????

jutros rano rano uz prvu jutarnju kavu naletjela sam na ovaj prekrasno napisan post
odmor za umorna srca uz njenu dozvolu objavljujem par isječaka
a vi virnite pročitajte cijelog neće vam biti žao .... prekrasan niz Ljubav i suze

Jedan je čovjek sjedio na hridi i promatrao svjetlucavu pučinu. Prišla mu je djevojčica i upitala ga:

Reci, zašto su ti suze bijele?
Dugo već nisam plakao i suze su pobijelile kao i moja kosa.
A zašto su suze ponekad zelene?
Kada presuše vrela suza tada oko plače gorku žuč.
Reci mi a zašto su suze ponekad crne?
Kada više nema suza tada plaču oči crne.

Čovjek je sjedio na hridi i promatrao kako sunce tone u more. Na njegov ispružen dlan sleti bjela golubica.
Golubica ga je promatrala svojim sivim očima i on vidje suzu, kristalno jasnu kaplicu tuge u kojoj se zrcalio njegov lik.

..... U meni žive sva uzbuđenja prvih pripadanja, šaputao je,
tiha vatra skrivena u udaljenim uglovima sjećanja.
Prošlost na granici sna i jave,
okus izmješanjih previranja duše,
mirisi sreće...........

Kristalno jasna kapljica tuge skliznu na njegov dlan.

Danas na rubu mladosti,
na krhotinama neostvarenih želja,
dajmo ljubavi još jednu šansu.
Volimo se bez prošlosti
bez budućnosti,
volimo se u trenutku za trenutak.

Jedan je čovjek sjedio na hridi i promatrao kako sunce tone u more. Suze na njegovom obrazu, bijele kao biseri, su se kotrljale do pješćane plaže. Žena u haljini od bijele svile ih je skupljala i slagala ih u dijadem u svojoj bijeloj kosi.


Jedna Zena Ceka Brod - Dusko Lokin

što uopće znači vjernost ????

Volim te ali .... ON je ljubav mog života
moja potraga je završena ....
a ti .... ti si moje rame za plakanje .. moj veliki "brat" i tužna sam
jer ti još tragaš .. pored onoga što imaš ... tužna sam jer ti nisi sretan

a ti jesi ?????
- 22:15 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.