morsky blog

nedjelja, 20.12.2009.

dalmatinski sibir

Nije meni šta je smrzačina.
Nije meni šta mi je moj morski zavičaj pretvorilo u Gorski kotar. Ako potraje još par dana eto nama klizališta u Jazinama. Zasad se kližemo samo po gradskom mostu i na glavnom trgu.
Nije meni šta se ne može vanka u trike-trakama ili japankama, a buce neman.
Neman ni skije ni sanjke. Ni pancerice. Briga me, ionako ne znan skijati.
Nije mi ni šta je sva starčad u kvartu popizdila i umislila da se vratila u mladost i snagu, pa izišli vanka poobavljati neodgodive poslove tipa odlaska u banku, plaćanja računa, bacanja smeća, kupovine domestosa i slične hitne radnje i još se ljute i vriđaju kad in ponudiš pomoć, jer oni to, zabogamiloga, mogu i bez tebe. Razmilili se po onon ledu ka mravi. A ti gledaš bespomoćno na koju će stranu poletiti štaka a na koju oni. A vozilo od hitne ne može doć jer ima ljetne gume...
Ma briga me, biće ih manje na proliće, manje penzija za isplatiti, više životnog prostora na nas ljude u pristojnim godinama...

Nije mi to.
Nego me muči šta je ovo - GLOBALNO ZATOPLJENJE!

Krvitis'sove, šta će bit kad dođe GLOBALNO ZAHLAĐENJE?!?!
Brrrrrrrrrrrrrr!

- 21:57 - Komentari (9) - Isprintaj - #