morsky blog

četvrtak, 12.03.2009.

uslikala nlo!

Ne znan kako kod vas, kod nas, na području Sjeverne Dalmacije, epidemija ukazanja. Od subote popodne na našen nebu je prometno ka na frakfurtskom aerodromu.
Ne radi se, naravno, o ukazanju Gospe. Nismo mi Međugorje.

Jučer me zva kolega da mi pokaže sliku na kojoj je nehotice ulovija "neidentificirani leteći objekt" kad je u subotu popodne slika u smjeru zalaska sunca. Dok je na radiju sluša da su u isto vrime ljudi masovno prijavljivali pojavu čudne letjelice, stavlja je slike na komp i - evo ga! Pojavija se.

E sad, malo je čudno, ali meni se jutros isto dogodilo sa slikom od sinoć.

Photobucket

I sad mi je sve jasno. Jasno mi je zašto sam se digla s glavoboljom i križoboljom. Koja gripa, koja viroza!

Photobucket

Ja san žrtva otmice!
Noćas su me pokupili, odveli u brod i na meni radili pokuse. Proučavali me ka kunića, polipili po meni elektrode i ko zna koja još sve čuda, priključili me na monitore, cilu noć zapisivali i crtali, i pred jutro vratili u krevet. Polomljenu i pregaženu. Isproučavanu. Razotkrivenu.
A ključni dokaz je taj šta se ništa ne sićan. Ono ka, spavala cilu noć. Je šipak! Nek to pričaju nekon drugon. Odgledala sam ja dovoljno SF filmova i serija, znan ja kako to ide.

Photobucket

I sad vi meni nađite doktora koji će mi dati bolovanje ka žrtvi otmice vanzemaljaca!
Ta bolest nije još ni blizu da uđe na listu HZZO-a. Lik još nije izmišljen. A HZZO nije na listu uvrstija ni one već davno otkrivene. Neman ja šanse da izvučen par dana u postelji.


"Simonica Gotovac je postala šefica "Farme", što nije nikakvo čudo u zemlji u kojoj je g. Luka Bebić predsjednik parlamenta." (I. Starčević)

A još je manje čudo da su "čudo od države" došli vidit i ekstraterestrijalna bića.
Ali di mene uzet za ogledni primjerak?!

- 08:30 - Komentari (20) - Isprintaj - #