morsky blog

utorak, 13.01.2009.

martin iz zagreba

Kad si Ivica Kičmanović i dica su ti mali Ivice Kičmanovići. Ili barem jedno. Od dvoje. Ovo drugo je još relativno malo pa ne znaš oće li i on izrasti u malog Ivicu.
Zasada znamo zasigurno da imamo jednu kičmanovićku. Ma, znate što oću time reć. Ne mislin da ide po gradu Zagebu i govori svima "faljen Isus" kako je naučila u svom selu malom, nego oću reć - provincijalka je to.
A najpametnija je na svitu. Zna apsolutno sve. Ne samo integrale i imaginarne brojeve i kombinatoriku i svašta nešto. Imaginarno. Zna baš sve o životu. Skoro da bih u to i povirovala, da s njom nije išla druga kičmanovićka, ćer od frendice, btw ta je rođena u Zagrebu, pa je isto uspila odvest se u Kašinu umisto u Sesvete. Daklem, i ta druga je najpametnija na svitu. Sad, ja znan da na vrhu ne mogu bit dvije, ali moraš in virovati. Da su ONE najpametnije. Da su se nekako smistile dvi na misto jedne. Naj-najpametnije.
ONE znaju kako je to kad se ide u metropolu. U kojoj je zima. Koja je duboko u kontinentu. Za razliku od zavičaja koji grije toplo jadransko more.
One to znaju. A ne mi matere. Mi smo glupe ko kupusi. Pričamo zvizdarije. Plašimo ih pričama za bebe.
ONE znaju kako je na minus pet i manje. To što je mater od ove druge živila i radila i hodala i vozila i smrzavala se po Zagrebu i Zagorju, to nije nikakvo saznanje. ONE znaju.
Mi smo in rekle da će bit jako zima u Zagrebu. Da se tribaju obuć. Obut. Mi smo glupače, trčale u dućane i potrošile ono malo novaca šta nan je ostalo kad smo in uplatile tečajeve za upis na faks (nismo pitale za cijenu, jer će nas najskuplje doć ako nan doma ostanu) na opremu za veliku hladnoću. Koju nisu tile uzet. Jer da je to roba za babe.
Jer će svi po Zagrebu gledat što to one imaju na sebi. Koju demode robu! Koje seljačke materine čizme! Isuse, ljudi bi mogli dobit epidemiju padanja u nesvist od nevjerice.
(Mama, pa što si to kupila, to nije ni za tebe, to je za babe! E bogami jahtaška jaketa od perja je itekako za mene, da vidiš kako je, nikad se nisan bolje zgrijala, dobra je ona i za Dalmaciju, itekako dobra. Za babe, jebenti!)

Dobro sad da više ne pilam, došle su žive i zdrave, smrznute do kosti, što naravno ne garantira da će drugi put poslušat roditeljski savjet.
Samo sam tila reć onim zagrebačkin blogerima koji su sreli dvi blentonice u ljetnim jaketama i proljetnim cipelama, koje se voze u pogrešnom travaju, jer im nismo rekle na kojoj strani ceste da uđu u njega, da ja s tin neman ništa.

Ja san dala sve od sebe.
Al ne moš ti ništa, tvrdoglavo to, onaj moj tovar je mala beba prema jednom tinejđeru. Ici.

- 10:53 - Komentari (7) - Isprintaj - #