morsky blog

četvrtak, 13.11.2008.

jedan brzinski da levant ne grinta


"naimekae. ovaj post stoji tu već tri dana. (levant 13.11.2008. 11:52)"
Ma je. Neman inspiracije.
Ili je iman previše.
Sa svih strana navalila na mene. Inspiracija.
Pa san napisala jedan kilometarski post. Nadrobila u njemu svega i svačega.
Ni jedna društvena tema me nije zaobišla. Oš zdravstvo, oš školstvo, oš socijala, pod socijalom mislim na svih nas nesretnike koji smo se nekad dičili naslovom - "srednji građanski sloj društva", i kao takvi davno izumrli, ustvari nismo umrli nego već godinama životarimo, Bogu-dušu-Bog-je-neće. O onim pederčinama na vlasti da ne govorimo, oni mi svakodnevno serviraju tonu inspiracije za gubljenje vrimena u pisanju kletvi. Potrošila san litre tinte i brdo riči, a za što? Za niš.
Pa san sve to lipo pobrisala.
I otišla zapalit.
Za sada još samo cigaret, dok mi ne pukne film, pa oden zapalit središnjicu stranke, zna se koje, tu mi je u susjedstvu.

Naimekae, ova zabrana pušenja rezultirala je, oćeš-nećeš, smanjenom količinom skurenih cigara, i možda je to dobro po moja pluća, ali definitivno nije po moj mozak. Ima višak kisika, pa radi sto na sat, pa samo drobin pizdarije.

Ali vidin da to nije samo moj problem.
Ljudi uglavnom melju pizdarije. Ja se samo uklapan u svit oko sebe.

.......

Neki dan postariji lik u kafiću kaže: "Neki su dobili Hrvatsku, a šta san ja dobija? U onon jebenom socijalizmu i onoj posranoj Jugi živija san ka čovik, iako san bija običan vozač kamijona. Ima san šoldi ka škalje, a nikon nisan kra. Bilo je dobro i firmi, i meni, ni država se nije bunila. I šta mi je falilo, pitate? Falilo mi je šta nisan moga, kad bi se napija i častija sve u birtiji, šta nisan moga pivat "Vilu Velebita". Ma falilo mi je vraga crnoga, kažen ja vama. Falilo mi je pameti. Jer od "Vile Velebita" i "Ustani bane Jelačiću" se ne živi. Sad ih mogu pivati na sav glas, ali neman s čime piti ni isti, neman šoldi za častiti ikoga pićen, a bogami neman zašto ni piti ni pivati. Jer dok san ja piva, dok san se okrenija, pokralo me. Bemti Vilo i Bane, al ste me lipo zajebali!"

Ustani bane Jelačiću, bemti sve, i vidi kako lipo živimo sad kad IMAMO HRVATSKU.
I šta nam preostaje?
Lajat po kafićima.

A ni to nam više ne daju.

- 12:21 - Komentari (10) - Isprintaj - #