morsky blog

srijeda, 27.08.2008.

judi, evo me doma...

Photobucket

Photobucket

Pod "doma" valjda mislin na blog, jer doma san došla iz doma. Iz prekomorskog doma svoga. Mi bogatuni bi rekli: "Vratila san se iz svog ljetnikovca sa svojom jahtom. Budući da sam ja spriječena dulje boraviti tamo zbog brojnih obaveza koje me čekaju, ljetnikovac sam prepustila svojim gostima i prijateljima..." E, mogla san od početka prodavat priču, glumit glumu hrvackog đet-seta, postala bi selebriti dok si reka keks. Jer za dospit u klub slavnih nije važno čime se baviš nego šta i koliko imaš. Bez ispitivanja porjekla imovine. Ustvari, nije važno ni što imaš, nego što se vidi da imaš. A vidi se ono šta se uslika. A u mene slika...!
A štaš, kad si blesav, blesav si uvik.
Nego, triban malo doć sebi pa ću onda štogod i napisat. Mi Dalmatinci smo usporeni malo sami o sebe, još nas ovo litnje sunce smuši pa ne znamo di smo neko vrime... Triba sad opalit jednu malo dulju siestu, odmorit se od lita...


Photobucket

Photobucket

Photobucket

- 08:03 - Komentari (4) - Isprintaj - #