..::LOST IN TIME::..

ponedjeljak, 29.05.2006.

...Evoooo meeee...

layout for myspace

Da... Ja vam se malo javljam nakon duuugo vremena...
Eto...
U subotu bjahsmo na oproštajnoj kod Bucka i ovom mu prilikom zahvaljujem na dobrom gostoprimstvu... I na dobroj dobroj dobroj zabavi...
I pozdravljam sve botanicare... Lolchina...
Necete dobiti slike jer imam zabranu stavljanja slika sa odredjenim osobama tako da... Ali vjerujte na rijec da je bilo prejebeno....



Ode moje malo u vojsku... I sada sam malo tuzna...
Rekli su da ce nositi gumene cizme u blizini mene... Ali morala sam pustiti suzu ili dvije... Sada sama seb tjesim da ce biti dobro i da ce to sve brzo proci... I da ce mi dolaziti pod vikendima...

i da...
Tako se zivi... Iz dana u dan...
Polako... Korak po korak....

E i Bucko, moramo na kafu da mi donesem snimku od subote...

Da...

Poosa i ostanite dobri...

layout for myspace

- 21:55 - ...Slazi, slazi mi... (5) - ...Ispljuni... - DA!