..::LOST IN TIME::..

nedjelja, 23.04.2006.

...Pms i depresija u kompletu...

layout for myspace

O da iz samog naslova mozete zaključiti koliko sam dobre volje i kako sam sretna danas bila...
Necu lagat, onaj dio dana kad sam bila u Selcu mi je bilo dobro jer su mi skrenuli ljudi misli sa "problema" i nasmijali su me i bas sam se dobro osjecala...
I onda dodjem doma i depresija me opet opere...
A stari ne moze skuziti rijec PMS...
Mislim nije da se volim izvlaciti na njega ali ja stvarno imam intenzivan PMS i bolje je da me se ne ljuti dok traje... Mislim, jedan dan cu plakat, drugi biti ljuta, treci strena, a cetvrti sve izmjesano...
Ito nisu ljepi prizori...
Kada se covjek rasplace zbogradi svake sitnice onda to zna biti prije svega frustrirajuce...



A i problem ima velike utjecaje na to plakanje...
Necu da se ostvari ono sto mi je u glavi jer ovaj put zbilja necu moci nastaviti dalje...
Ne ovako iz cistog mira...
NEZELIM!!!!
Glupo je!

Ovo mi je posluzilo kao ogroman ispusni ventil...
Moram izbaciti sve iz sebe a neke se stvari niti ne mogu napisati
Samo znam da ja ne zelim a ni vi zbog mene... Suosjecamo svi sa mnom!

Poosa i ostanite dobri...

layout for myspace

- 20:28 - ...Slazi, slazi mi... (3) - ...Ispljuni... - DA!