TRENDSETERSKI FRIZERSKI STUDIO ZA MLADE

četvrtak, 26.04.2007.

Zločin i kazna po Darijusu

Svevišnji gospodar blogosfere ukazao nam se samo na trenutak u nedavnom postu o Markizovom zločinu i kazni, te nam pritom udijelio komentar pun netočnih navoda kako slijedi:


Dobar dan.

Gle, ja sam ovdje sasvim slučajno naišao. Nit čitam tvoj blog, nit njihove. Moje mišljenje je tu nepristrano i izgrađeno je isključivo od ovoga što sam tu pročitao. Dakle...

Postoji samo jedan problem u cijeloj ovoj priči, dragi moj Manga, a to je da si ti, koliko vidim, PRVI došao na njihove blogove UPOZNAT sa stilom retorike koji ondje vlada. Nitko tebe nije došao na tvoj blog iz čista mira uznemiravati i vrijeđati. Zar ne uviđaš da SI TI TAJ KOJI JE U KRIVU U OVOJ PRIČI jer pokušavaš uzurpirati njihov prostor svojim moralnim načelima i jer uskraćuješ drugima osnovno ljudsko pravo na izražavanje i privatnost?

Vidim da se dosta pozivaš na Domovinski rat i to... E pa... Dragi Manga, u ovoj priči, ti si Srbija '91. Poštuj njihovo pravo na samoopredjeljenje i pusti ih da u svojoj zemlji rade što hoće! Nisam nikada vidio niti jednog od ovih blogera koje spominješ da je iz čista mira banuo na tuđi blog i vrijeđao. Samo se sjeti koji je glavni argument Hrvatske bio u ratu protiv Srbije: rat se vodio na teritoriju Hrvatske i niti jedna bomba nije pala na Beograd. Ta sintagma je dokazivala krivicu Srba i pralo svaku sumnju s Hrvata. Povuci paralelu s ovim. Tu se, koliko bar ja mogu vidjeti, ratovalo po njihovim blogovima. Šta ne?

Dakle, moje pitanje glasi: ako si već znao kako se gospoda blogeri Nemanja i Markiz odnose prema posjetiocima svojih blogova, što si točno tamo pošao tražiti? Ha?!!

Nadalje, ako ne vidiš razliku između verbalnog prepucavanja (i zajebancije) i FIZIČKE prijetnje (djeci, jebote!!!), onda ti savjetujem da potražiš pomoć.

Još pitanje: zašto bi to točno djeca morala ispaštati grijehe svojih roditelja? Zašto?!?!?! Po kojem principu? Što su djeca kriva?

A ovakvo objavljivanje osobnih podataka (pogotovo uplitanje djece!!!) je prava sramota za bilo koga, a kamoli za jednoga (kako se već sam naziva) "časnog" i "pravednog" čovjeka. To može napraviti samo monstrum. Srami se!

E da, i čitam još tu i komentare... Pa glede tvog odgovora Ganak Snajki Seki: "zaobilazi me u širokom luku" nije prijetnja?!? Meni, ovako sa strane, se čini da je.

Pozdrav! (Antimanga 18.04.2007. 04:06)



Dario Markuš - likom i djelom dokazuje svoje 22 godine

Naravno link na Antimanga blog nije vodio nigdje, iz jednostavnog razloga što takav blog nikada nije bio registriran. Bila je to klasična demonstracija moderatorskih ovlasti. Naravno to mu se i priopćava u komentaru koji slijedi:


@AntiM znam tko si i zašto si ovdje. Stoga neću puno dužiti. Samo ću se osvrnuti na tvoje tumačenje krivnje. Kriv je onaj tko je prvi došao na nečiji blog? Halo? Ili je kriv onaj tko prvi krene na nekoga. Ako želiš provjeri, ali to ti ni pravno ne drži vodu. Naime prošlo bi jedino u slučaju kada bi na ulazu pisalo, ulazite na vlastitu odgovornost jer će te biti izloženi bezrazložnom vrijeđanju. U tom slučaju nema ljutnje. Dobio si ono što si tražio. Ovako je to bio klasičan bullying... a ja takve probleme riješavam onako kako ih riješavam.
Uostalom nisam vidio da si se nešto pretrgao sa reakcijama na razne satanističke, pedofilske i ine zakonom zabranjene blogove. Znači i ovdje vlada isti zakon kao i na ulici. Zakon te štiti onoliko koliko se sam zaštitiš... uostalom isto kao i 91 kad je već spominješ...
Na drugi dio o uplitanju djece moram reći da krivo zaključuješ. Prvo nisam ja upleo djecu u to, niti sam prijetio. Samo sam rekao da se krije iza jednog nedužnog bića i da ga ubuduće ne koristi kao zaštitu. Upozorio sam ga da djeca snose grijehe roditelja i da stoga čuva od takvih ispada. Vjerujem da je to i on shvatio.
Treće, objavu osobnih podataka u blogosferi je upravo pokrenulo društvo na čelu sa samozvanim Markizom i doživjelo je isto. Znači ni ova ti ne drži vodu. Posebno jer sam objavio samo ono što je on sam rekao. Drugo bi bilo da sam recimo objavio njegovu adresu stanovanja, jmbg ili registraciju vozila. To sam mu samo onako usput priopćio da znam i da se stoga ne bahati dalje.
Četvrto, citirani zaključak upućen Snajki nije prijetnja. Savjetuj se pravno (ponovljeni prijedlog). Citiram: Zaključno, sve to skupa i previše govori o meni. Prvo, moj "stil" komunikacije ovisi o tome s kim komuniciram, drugo imam nizak prag tolerancije i treće držim data obećanja. Ukratko... zaobilazi me u širokom luku :* Znači svaki pravnik će ti reći kako se zaobilazak u širokom luku odnosi isključivo na one koji komuniciraju na neprikladnom nivou.
Zaključno, ne diraj se moje časti i pravednosti. Ja sam svoju za razliku od tebe koji ovdje anonimno nastupaš, dovoljno puta u životu pokazao i dokazao. A ako treba dokazat ću je i opet...



Nije dugo trebalo čekati na njegov odgovor. Dana 23.4. oko 13h ovaj blog je uklonjen sa Almost Cool liste. Što je na kraju krajeva njegova legitimna urednička odluka, ali s kojom se jasno svrstao na stranu siledžija i poznatih nasilnika ove blogosfere. Štiteći njihovo pravo na objavu tuđih osobnih podataka, te braneći da im se uzvrati istom mjerom. To je činjenica koja govori o njemu više od ičega do sada. Više od jednostranačkog koketiranja kojem svjedočimo svakodnevno. I puno više od uključenja ovog bloga na navedenu listu tek nakon upućene kritike o raspolaganju s tuđom intelektualnom imovinom. Kao što već rekoh, mene se ne može kupiti ni mrkvom, ni batinom. Jer Manga ima svoje ja i vlastito mišljenje o svijetu oko sebe. Koje ćeš dobiti sviđalo ti se ono ili ne...

- 00:12 - Komentari (45) - Isprintaj - #