TRENDSETERSKI FRIZERSKI STUDIO ZA MLADE

subota, 03.02.2007.

Overburn

Došao je opet. Lutajući samuraj-pjesnik sletio je opet u postaju. Sjevao je svojim ubitačnim pogledom unaokolo dok se približavao zapovjednom mostu. No nakon nekoliko koraka opustio se ne uočivši nikakvu ugrozu. Pogledah preko njega prema svemirskom doku u kojem je nakrivo usidrio svoje prijevozno sredstvo. Ne sretni transporter je izgledao kao da ga nije gasio sve ovo vrijeme. Nisam ga htio ispitivati. Ako bude htio pričat će sam. Mi se razumijemo bez puno razgovora. Što nije ni čudo s obzirom na sve ono što smo prošli zajedno od kadetskih dana.

No ovaj put mi je izgledao malo izgubljen. Možda ga je iznenadilo naše preseljenje u novi stambeni modul koji je dosta udaljen od njegovog. Možda se zbog toga osjetio usamljeniji no inače. Napravio sam mu mjesta za pristup prijenosniku br.2. Kad dođe u postaju obično prvo provjeri elektroničke poruke koje je propustio u međuvremenu. Sjeda, ali ne pristupa mreži. Samo gleda u prazno. Klasičan zamor materijala. Overburn ili dopunsko sagorjevanje ima propisano maksimalno dozvoljeno vrijeme trajanja. Ne preporuča se dugotrajan let na tom režimu. Što on očito nije poštovao.

svemirski dok

Odjednom počinje govoriti na onom svom ne razgovjetnom dijalektu. Treba mi malo vremena da se prilagodim njegovom karakterističnom narječju. Shvaćam da priča nešto o osamostaljivanju. Pokreće vlastitu roninsku djelatnost. Dosta mu je ratovanja za tuđe sitne interese i ne razumjevanja okoline. Spominje nekakvu zonu sumraka i počinjem bilježiti ono što nastavlja isprekidano govoriti...

Sumrak mojih osjećaja
------------- bijeli su zidovi
------------------- poprskani krvlju,
--------------------------- plavom,
-------------------------------- poput mora.

I dok azurna boja klizeći bjelilom,
----------- izaziva divljenje promatrača,
------------------- koji ni ne slute
----------------------- da to dragocjena tekućina,
---------------------------- mojeg života je.

Besmisao
------- postaje surova stvarnost
---------- i naočigled mnoštva
------------ opčaranog događajem
--------------------- umirem polako...
------------ uslijed gubitka krvi...
...sam...


- 23:59 - Komentari (23) - Isprintaj - #