TRENDSETERSKI FRIZERSKI STUDIO ZA MLADE

srijeda, 31.01.2007.

Danas grizem

Preseljenje u novi stambeni modul provodi se od nedjelje, a danas je zadnji dan selidbe. Što to znači u konkretnom slučaju, recimo ovako - cca dvije tisuće knjiga ovaj put nisam vukao u novi modul. Smještene su u skladišnom prostoru postaje i kompletno su zauzele četiri palete.

Sada idem vratiti ključeve i platiti režije, a onda kupim kadete i idemo u novi stambeni modul. Zapovjednica odrađuje popodnevnu smjenu na postaji, a onda nam se pridružuje u raspakiravanju...

Tko je selio jednom zna što je to. Nama je ovo vjerojatno dvanaesti put.

- 14:21 - Komentari (13) - Isprintaj - #

utorak, 30.01.2007.

Pet novih žrtava

S obzirom da se štafeta vrti već neko vrijeme, izbor je dosta sužen. Ne zamjerite, ali nisam imao puno izbora... pa slijede ispovjesti jedne dame i četiri HP ;)

Lolla

Borg

Aparatczyk

Dida

Domoljubni

- 20:00 - Komentari (4) - Isprintaj - #

nedjelja, 28.01.2007.

Lansiramo štafetu

Mislili smo kako ćemo se izvući, ali onda nam je u zadnji trenutak uvaljuje zmajevo mladunče aka Dagoberhr. Međutim pala je nagodba. Budući ovaj blog stvara dvoje ljudi, izjave bi trebale većim dijelom pokrivati oboje. Zapovjednicu 012 postaje - Andreju i zapovjednika galaktičke flote - Mangu...

Pa krenimo redom:

1. Odluku da postane pilot Manga donosi u petom razredu osnovne škole kao izravnu posljedicu upijanja SF serijala "Galaktika". Naime to je potaknulo želju za upravljanjem svemirskim lovcem sa ciljem obrane planete od Cejlonaca (onda su ih tako zvali). Slijedom navedenog u njegovoj dječjoj glavi uz uporabu čiste dedukcije, navedena želja se polako oblikuje u skladu sa svijetom oko njega. Sve je to znanstvena fikcija. U stvarnosti imamo hladni rat i utrku u naoružanju. Maksimalni domet ljudske vrste su skokovi do orbite. OK, onda će postati astronaut. Ou šit... pa Juga nema svemirski program. To je rezervirano za dvije supersile. No povremeno na njihovim letjelicama polete i astronauti drugih nacionalnosti. Pa tko su ti astronauti? Devedeset posto njih su vojni piloti. Dobro... zaključi dvanestgodišnjak - Onda ću ja postati vojni pilot, pa čim Juga odluči poslati nekoga gore, ja ću biti prvi astronaut...

2. Od tada na dalje Manga proždire sve vezano za zrakoplovstvo. Izrezuje članke iz novina i kupi doslovce sve što mu padne pod ruku o tome. Prijavljuje se i odlazi na pregled za zrakoplovnu vojnu gimnaziju u Mostaru. Na pregledu u Zemunu doživljava nacionalno proviđenje. Stoga letačku karijeru nastavlja kroz lokalni Aeroklub te već kao 16-godišnjak poleće samostalno na zrakoplovnoj jedrilici Blanik L-13. Uskoro Juga puca po šavovima, on postaje pripadnik NONZ-a, a od 1992 kadet tj. polaznik prve generacije vojnih pilota HRZ-a.

3. Manga je Andreju ugledao u Bestu davne 1994 oko 5 sati ujutro. U pratnji tadašnjeg wingmana zvanog Riba, donose odluku o presretanju tj. uletu njoj i frendici. Međutim, iako su izvršili raspodjelu ciljeva tijekom prilaza istima, Riba u zadnjem trenutku sječe Manginu putanju i sjeda do Andreje. No u jing-jang životnoj raspodjeli nema milosti - kršitelj pravila zračnog boja je izvisio, a Manga je smuvao frendicu. Zahvaljujući tome, sljedeću subotu frendica je Andreju opet dovukla do Besta. Mangin cimer Dario se "žrtvuje" i preuzima frendicu Sanju, a on se napokon posvećuje Andreji. Cijela noć truda isplatila se tek u ranim jutarnjim satima. Od tog 12. veljače do otvaranja 012 postaje (prošle godine) prošlo je točno 12 godina njihovog zajedničkog života...

4. Andreja ima mladež veličine jagodice prsta s unutrašnje strane lijevog bedra, a Manga unikatnu tetovažu na desnom ramenu. Na istom onom ramenu koje je tridesetak cm uguralo most između prednjih i zadnjih vrata BMW-a 5. Kaciga je odletjela 35 metara s glave kada se ista odmotala do krova. Ta kaciga, kao najzaslužnija za postojanje postaje (zbog cca 1.200.000 razloga), danas je počasni izložak u istoj.

5. Andreja ne voli kada zapovjednik flote pusti brkove, ali on je uvjeren da njemu najbolje stoji anarhističko-civilna podinačica white trash/bajkersko/drajverskih brkova. Naravno molimo cijenjeno čitatateljstvo da navedeno procjeni samostalno... budući slijedi po prvi put objava Mangine slike na blogu. Apslolutni presedan... i težak sigurnosni propust uredništva bloga... zbog čega će vjerojatno padati glave na postaji, ali i u cijeloj floti...

...also known as Jet Manga himself

P.S. Ujedno recite tko nam se do sad izvlačio, a čije osobne detalje bi htjeli čuti, pa da im ga uvalimo. Onako iz orbite.... ...also known as Jet Manga himself

- 23:59 - Komentari (34) - Isprintaj - #

četvrtak, 25.01.2007.

Kupuje se stambeni modul

Jučer se prelomilo. Na zasjedanju upravnog odbora tvrtke za svemirski prijevoz navedena odluka je donesena s većinom od 98% glasova. Odluka o kupnji dvije prostorije za spavanje, jedne za hranidbu/boravak, te jedne za obavljanje higijenskih potreba posade. Nužnost života uz postaju i rada na postaji prisilile su nas na kupovinu stambenog modula u neposrednijoj blizini 012stationa. Solventnost tvrtke i brza realizacija je ne upitna, naravno uz uvjet čistog vlasništva nekretnine.

klikni za veću sliku

Znači molimo dobre ljude, druge humanoide i ostale oblike inteligentnog života da nam jave možebitne informacije. Samo se molimo suzdržite od javljanja konkretnih detalja u komentarima posta zbog očuvanja tajnosti poslovnih informacija tvrtke. Frekvencija mobilnog podprostornog komunikatora zapovjednika flote je 098286896, a korporacijski mail JeT_Manga@yahoo.com. Šifra pri javljanju - living module ili stambeni modul.

Znači u obzir dolazi samo relativno okružje postaje. Rok za rješavanje navedenog je najkasnije do 1. ožujka o.g.

klikni za veću kartu

- 16:46 - Komentari (27) - Isprintaj - #

subota, 20.01.2007.

Od kocke do sfere

Nedavno nas je Penellope spominjala na svom blogu i tako je palo jedno obećanje s naše strane. Tema su bili programčići za izbor frizure. Naš komentar je bio sljedeći:

Koljege bljogeri iz svemirske postaje 012 će sad da kažu nešto... taj program je goli piiiiiiiiip od ovce jerbo još nitko nije napravio hologramski 3D-prikaz ljudske glave. Naravno mi ćemo biti prvi u tome. Na žalost ovakvi programići za uporabu u kućnoj radinosti mogu malo pomoći, ali čitanje tamo prikazane slike je ipak u oku promatrača. Nešto što ne profesionalno oko misli da je dobro, biti će sasvim drugačije u oku profesionalca. Majstora koji razmišlja plastično i trodimenzonalno o glavi koju obrađuje. To je nešto što samo frizerski Jedaj-majstor može imati u glavi i za što trebaju godine i godine brušenja sile. Na žalost za danas već imamo pripremljen post... ali pozabavit ćemo se s tom temom čim uhvatimo malo vremena na postaji. Kakve frizure idu, a kakve frizure treba izbjegavati uz koje oblike lica. Znate ono, okruglo, četvrtasto... itd...

Dakle već iz tog komentara mogli ste shvatiti naš stav o takvim programima, za koje se može reći da imaju isključivo zabavnu vrijednost. Drugim riječima primjena tih programa nema stvarne vrijednosti u profesionalnom okruženju. Razlog nije samo dvodimenzionalnost prikaza, već i ne postojanju ostalih podataka poput gustoće i kvalitete kose. Realna prosudba pri odabiru najprikladnije frizure može biti donesena isključivo na temelju ne posrednog uvida. Što je i logično. Jer se ni jedna osobna usluga ne izvodi online. Po definiciji ista zahtjeva osobni kontakt.

Dakle kao što je već navedeno, jedan od glavnih, ali nipošto jedini parametar pri izboru frizura je oblik lica. Oblik lica određuje struktura facijalnih kostiju, a ne obrazi kao što većina ljudi automatski pretpostavi. Tako lica u osnovi dijelimo na slijedeće oblike:

1. četvrtasto lice
2. duguljasto ili ovalno lice
3. trokutasto ili srcoliko lice
4. okruglo lice

Svaki od tih oblika ima neke zakonitosti i frizure koje treba izbjegavati. Tako recimo, četvrtasta lica trebaju izbjegavati geometrijske frizure koje dodatno naglašavaju njihove izražene linije lica. Šiške su odličan izbor za takva lica budući im omekšavaju crte s razbijanjem oblika. Posebice ako šiške nisu prepravilne i ravno odrezane. Stepenaste frizure također dobro prolaze pod uvjetom da su dorađene okruglom četkom koja omešava njihove linije. Dužina kose kod ovog tipa lica može se kretati od duže do kratke, ali generalno treba izbjegavati prestilizirane, pravilne i ukočene frizure.

Četvrtasti i ovalni oblik lica

Istodobno, duguljasto lice ne podnosi ravnu kosu koja naglašava izduljenost lica. Izbor frizura za ovaj oblik lica trebale bi biti one bogatog volumena u dužini između brade i ramena. Također trebalo bi izbjegavati rezanje kratkih slojeva pri vrhu, a vrhove šišati tako da stvaraju privid širine i punoće kose.

Trokutasta lica s druge strane ne idu dobro uz frizure koje naglašavaju širinu lica tj. jagodične kosti, kao što to čine bob-frizure iz 20-ih godina prošlog stoljeća s kosom odrezanom u visini brade. Takvim licima odgovaraju valovite i kovrčave romantične frizure s mekanim razdjeljkom sa strane, koje zaobljuju "oštre" vrhove trokutastog lica. Ujedno u cilju uravnoteženja male brade, kosu umjesto pri vrhu treba "otvarati" pri dnu.

Trokutasti i okrugli oblik lica

Okruglo lice pak, ne podnosi frizure s razdjeljkom po sredini glave i frizure u visini brade i vrata, koje dodatno naglašavaju kružni oblik. Takvim licima odgovaraju frizure dužine nekoliko centimetara iznad brade ili one do ramena. Taj oblik lica u načelu traži naglašavanje volumena pri vrhu glave, kao što se lijepo vidi i iz prikazane slike. Vidljivo je kako i asimetrične frizure s pramenovima različite dužine lijepo pristaju tom obliku.

Znači to su neka opća pravila, ali detaljniju analizu svoje glave i pripadajućih joj izraslina... ipak prepustite profesionalcima. Jer kao što rekosmo, osim oblika lica postoji još puno parametara koji određuju izbor frizure koja će vam najbolje pristajati...

zapovjednica svemirske postaje br. 012
Andreja

- 21:12 - Komentari (28) - Isprintaj - #

srijeda, 17.01.2007.

Leptirov učinak?

Učinak leptira je pojam iz teorije kaosa, po kojem ne znatan događaj uzrokuje drastične posljedice. Titraj zraka koji izazove zamah krila leptira u Kini, može prouzročiti olujno nevrijeme na drugom kontinentu. Naravno to je teorija. Praksa, a posebice ova životna u dragoj nam Domovini, posve je drugačija. Kod nas atomski s desna, ne može ovdašnjeg leptira natjerati da prdne, a kamo li da poleti s cvijeta na cvijet. To bi bio preneseni opis onoga što je dokazano s jučerašnjim eksperimentom.

Preparirani letači

Po tko zna koji put dokazano je kako u RH nema ne zavisnog medija, spremnog za argumentirani napad na odgovorne. Vijest o potpunom rasulu u najdinamičnijoj i samim time po važnosti presudnoj komponetni modernog sustava obrane - zrakoplovstvu, nije doživjela nikakvu sekundarnu reakciju domaćih medija. Iz jednostavnog razloga. Jer bi to udarilo na njihove političke mentore i mecene. Na one koji postavljaju urednike, suce, tužitelje... bez razlike... bili vladajući ili u opoziciji, svi su oni isti. Politički elitisti nacije. Isti oni koji i dan danas vedre i oblače. Posebice u segmentu konzumiranja informacija. Elitisti koji su u biti započeli sve ono sranje, vodili ga, upravljali njime, te dok je raja gledala na krivu stranu... sve privatizirali, rasprodali i uništili...

Zato nakon četiri stotine otvaranja prethodnog članka, naši leptirići nisu ni prdnuli. A i kako će jadni, kad im je već odavno provučena igla kroz glavu, krila zaljepljena te začepljeni svi tjelesni otvori...

- 23:12 - Komentari (21) - Isprintaj - #

petak, 12.01.2007.

Masakr među pilotima HRZ-a

Kraj prošle godine je pored izjave predsjednika Mesića "da Hrvatska vjerojatno neće imati novaca za nove lovačke avione" dane 12. prosinca na proslavi 15-obljetnice HRZ, obilježio još jedan ne slavni rekord. Napustila su ga još četiri "mlada" pilota. Trojica su prešla u Croatiu Airlines, a jedan ide u Geofoto zavod. Redovito nam odlaze najbolji, pa ne čudi što je jedan od njih bio zamjenik zapovjednika eskadrile, a jedan zapovjednik voda. Tijekom zadnjeg nastupa na HRT-u, zapovjednik HRZ-a general Koprivnjak naveo je kako su se od 205 u RH školovanih pilota, do studenog 2006. skinuo "samo" 21. Pritom nadodaje kako je gubitak od 10% tijekom deset godina ne znatan. To se blago rečeno zove laž. Nijedan pilot nije izašao 1996, jednostavno jer je prva generacija kadeta-pilota HRZ promovirana u poručnike tek 28. svibnja 1997.

Prvi novoškolovani piloti HRZ su počeli napuštati tek od 2001. Znači s najnovijim izlascima u posljednih mjesec dana, broj se popeo na 25. To u pet godina daje mirnodopski gubitak od čak 12%. Da se takvo što dogodilo tijekom rata netko bi visio. Ovako nikom ništa. Osim toga što su njihovo školovanje plaćali hrvatski poreski obveznici, još strašnije zvuči sljedeća činjenica. Tijekom pet godina Domovinskog rata u borbenim akcijama pogiba "samo" pet pilota HRZ (i na obuci još pet). Istodobno zbog preranih umirovljenja, HRZ ubrzano napuštaju i "stari" piloti pristigli iz JNA, pa je realna situacija puno gora od prikazane.

Hoćemo li mlažnjake HRZ-a uskoro gledati samo u spomen parkovima poginulih pilota???

Jadan socijalni status hrvatskih vojnih pilota najbolje ilustrira nedavna pogiblja jednog od njih. Naime 30-godišnji pilot smrtno je stradao vozeći svoj Atos, kada je na njega naletio pijani vozač Mercedesa iz suprotne trake. Da je nesretnik kojim slučajem imao primanja dostojna svom pozivu ili bar ona u rangu zagrebačkih tramvajaca, sigurno se ne bi vozio u tom "mrtvačkom kovčegu". On je bio nesretna dvostruka 13-ica tj. dvadesetšesti izgubljeni pilot.

Sve to se odražava na interes mladih za taj poziv. Ove godine u 15. naraštaj studija za vojne pilota pri FPZ-u, od četvorice koja su zadovoljila psiho-fizičke kriterije i položili prijemni, na studij Aeronautike VII/1 upisala su se samo trojica kadeta-pilota. Ako završi jedan bit će super.

- 21:12 - Komentari (18) - Isprintaj - #

utorak, 09.01.2007.

Svakodnevno-politički osvrt

Vidim da se zahuktala situacija oko “Sunčanog Hvara”. Trenutno političari gostuju u emisijama, glasnogovornici daju priopćenja medijima, a mediji ko gladni psi trčkaraju za njima... dok im oni u biti dobacuju samo kosti. Klasičan primjer političkog vatrogastva. No u takvim situacijama, naravno zavisno o gradaciji požara, mogu se očekivati i malo žešće mjere. Kad se požar izmakne kontroli kao sredstvo borbe može se upotrijebiti i vatra. Kontrolirano se pale područja na pravcu nastupanja požara. Znači ako se situacija sa “Sunčanim Hvarom” otme kontroli, plasirat će se neki novi skandal koji će skrenuti pažnju javnosti. Žrtvovat će se neka sitna politička ribica i ovce će nastavit tamo gdje su stale. Pasti travu i blejati u stadu.

Netko reče – svatko ima vlast kakvu zaslužuje. Očito smo ih zaslužili. Ne iz pojedinačnih, već zbog statističkim razloga. Koliko nas ono ima? Od 4.437.460 državljana RH prema popisu iz 2001, kad odbijemo 992.585 mlađih od 18, ostaje nam 3.444.875 glasača. Od toga svega 438.034 građana ima stupanj stručne spreme iznad srednje. Što to znači statistički i u praksi? To znači da svega 12% biračkog tijela ima neke osnove znanstvene analitike i prosudbe svijeta oko nas. To ne znači da su oni uvjetno rečeno pametniji, već samo da posjeduju neka znanja s kojima mogu bolje i racionalno zaključivati na temelju plasiranog u medijima. Znači kod nas je kao po onoj definicij - demokracija je vladavina ne obrazovane većine nad malobrojnijom inteligencijom. Znači koga Hrvati biraju? Sebi slične. Krkane.

Quo vadis Croatia?

Pritom je najveće zlo kod naših političara - kratkovidnost. Globalizacija se ne može zaustaviti, ali se sa čvrstom vizijom mogu zaustaviti štetne posljedice po nas. Naši su s druge strane spremni dati guze (plus moju i tvoju), za sutrašnji mandat u nekakvom Euro-birokratskom tijelu. Draža im je vlastita guzica od boljitka nacije. A to je krivi stav javnih dužnosnika. Pristaju na sve uvjete. Talijani mogu kupovati nekretnine kod nas. Odlukom Vlade. ZERP da ne spominjem. To je zlo broj jedan. Paralelno s time ide ne učinkovitost institucija i sudstva. Kakve moralne vrednote možeš očekivati od okoline u koju se stalno plasira poruka - ako si dovoljno moćan nećeš odgovarati. Ako si Bandić, Čačić, Zagorec, Pašalić... Ako imaš vezu ovo pravilo za tebe ne vrijedi. Pravila su samo za raju...

Sve dok svatko ne bude odgovarao za svoje propuste, uključujući i suce kojima se presude poništavaju na višim sudovima... nema boljitka nacije. Nema moralnih vrednota koje tražimo od sustava. A kod nas je na djelu stara narodna mediji laju, karavane prolaze. Malo se piše, pa se zaboravi. I nikom ništa. Ne smjenjuju se Ministri, ne padaju Vlade. A Hrvati sa memorijom krakotrajnijom od one kod zlatne ribice, na sljedećim izborima biraju opet iste. Sebi slične. Krkane...

- 20:12 - Komentari (14) - Isprintaj - #

subota, 06.01.2007.

Lollita aka Peti element...

Kako bi zadovoljili znatiželju šireg blogerskog puka... dajemo vam sliku respektabilne izazivačice zapovjednika korporacijske flote. Žene poznate i kao Peti element...

Peti element u elementu

Uskoro očekujemo zakazivanje termina natjecanja u ispijanju fermentiranih pripravaka. Samotoka 2004. Pritom će se simulirati uvjeti hipoksije na visinama od 12.000 metara na više. Bez dopunske opskrbe kisikom.

Vrhunsko biće vs. aerospace drajver... mjesto susreta 012station...
Očekujte prijenos u realnom vremenu. Kladionice su već otvorene diljem galaktike...

- 17:21 - Komentari (20) - Isprintaj - #

srijeda, 03.01.2007.

Toksična hipoksija

U stanu cca 80m2 okupilo se do trideset ljudi. Rasporedili su se po stolovima koji su raspoređeni uz zid pratili oblik ovalne prostorije. Dok su ljudi pristizali, korporacijski prijenosnik br.2 već je preko pojačala odašiljao tonske zapise prema zvučnicima. Za uvertiru posluženi su glazbeni uradci tipa Cafe del Mar, Danny Howellsa, D und K, Thievery Corporationa... a kako je vrijeme prolazilo svi su počeli donositi svoje CD-je. Sviralo se sve od hip-hopa i 50cent preko Azre, Cetinskog, Metalice, R&B, do popa i rocka 80'tih. Svi su htjeli da se čuje i dio njih. Nakon kraće preobuke za korištenje prijenosnika... udaljio sam se i prepustio nazočnima razvijanje umjetnosti glazbenog kompromisa.

Toliko o glazbi. Hrane i pića je bilo previše. Izmjenjivalje su se plate suhog, sa janjetinom i odojcima, purećim prsima, salatama - ruskim, francuskim, meksičkim... do sarmi. Svi su donijeli i ono što inače piju. Mi smo stigli sa 6 litara domaće Kujundžuše berba 2004 i litrom wiskeya (zlu ne trebalo). Vino je bilo takozvani samotok. Prvo odliveno. Bez trunke šećera i vinobrana. Vino kakvo nam je Bog dao bez ikakvih primjesa. Okupljeni znalci vrlo brzo su prepoznali kvalitet. Veći dio večeri i prvi dio noći primani su komplimenti u ime njegovog proizvođača i.e. ćaće. Drugi dio noći tj. od 03-05h sam prespavao. Naime, zapovjedniku korporacijske flote ugrađen je takozvani overflow fuse ili ti ga prelivni osigurač. To je standardni model koji se ugrađuje u više svemirske zapovjednike sa ciljem sprečavanja težih posljedica toksične hipoksije.

jaaaaaaaako dobro svemirsko vino

Hipoksija je po definiciji nedostatak kisika u tkivima. Ona se kroz povijest pokazala kao glavni uzročnik zrakoplovnih nesreća na letovima iznad 3500m. Razlog je osim smanjenog udjela kisika (na 2000m ga ima 25% manje) i pad atmosferskog tlaka zbog čega ljudi ne mogu apsorbirati dovoljno kisika. Stoga osim ugradnje instalacije za kisik u zrakoplove, kojom se ljudima omogućuje boravak na većim visinama... letačko osoblje se s vremena na vrijeme mora podvrći i odgovarajućem treningu. Oni moraju biti sposobni razmišljati, logično zaključivati i komunicirati usprkos utjecaju hipokosije. Navedeno se postiže u simuliranim uvjetima pomoću pripravaka koji kemijski vezuju kisik iz tkiva.

Takvi treninzi predstavljaju posebno zadovoljstvo kad ste u prigodi u sebe unositi vrhunske medicinske pripravke. Kod kojih sutra ne osjećate glavobolju. Naime nema dehidracije moždane ovojnice, zahvaljujući prirodnim proizvodnim priocesima sa maksimalno smanjenim udjelom metanola, a koji je ujedno i poznati uzročnik iste. Stoga što reći na kraju? Što se mora, nije teško.

- 20:21 - Komentari (35) - Isprintaj - #

Blog.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Više o kolačićima možete pročitati ovdje. Nastavkom pregleda web stranice Blog.hr slažete se s korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice Blog.hr kliknite na gumb "Slažem se".Slažem se